Efter alla dessa gånger

Jag tog bort allt från förra bloggen och börjar om från ruta ett. Så jag tänker alltså börja om med bloggen otroligt nog så vi får se hur det går!
Dagen har iallafall varit ganska härlig, for till stan vid 1 för att äta jul lunch med Familjen och av min kära farfar fick jag 150 kr som slutade med att jag spenderade det på några nödvändiga hårprodukter!:)
I fredags var jag barnvakt åt min lillebror och min kusin var hemma hos oss, lite senare började de ramla in lite mer folk, slutade med att Sofia,Rebecka,Björn,Mattias,Berg och jag bastade och hoppade i snön. Var en awesome night! Och lördagen var rolig men orkar inte börja dra upp de nu ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0